  • Data: 2011-06-20 08:09:51
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przecież to ja napisałem że Łukaszenka to komuch i bandyta
    > wychwalanie go powinno być karalne

    Chwale Łukaszenkę i będę chwalił za realizowanie postulatu zakazu deficytu
    budżetowego które odbywa się na naszych oczach.

    Natomiast nie pochwlam idei pomnika w każdej wsi jak za dawnych czasów za
    towarzysza Stalina. Niestety "ruskojęzyczni" mają takie ciągoty. Tam
    widocznie inaczej się nie da. Nie po to mój ojciec z tym wałczył przez całe
    życie żebym ja teraz to popierał ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/