  • Data: 2002-03-16 22:09:48
    Temat: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Od: "Ardi" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łatwo jest dyskutować siedząc przed komputerem...
    Według mnie nie warto ryzykować zdrowiem lub tym bardziej życiem dla paru
    groszy...., pewnie mink też by dostał pietra gdyby był sam w sklepie w
    obecności kilku dresiarzy. W takich ekstremalnych sytuacjach każdy będzie
    SIĘ bronił, a nie pieniędzy szefa, co nie znaczy że należy przymykać oczy na
    kradzione / fałszowane karty.
    Pozdr. Ardi

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    Jesli