  • Data: 2013-10-21 20:45:17
    Temat: Re: Coś w oprocentowaniach zaczyna się ruszać :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    S <a...@w...pl> writes:

    > Doprawdy? Przypomnij sobie początki mBanku. Był to samodzielny bank i
    Brednie. mBank _zawsze_ był częścią BRE, jego oddziałem.
    Był przeznaczony na sprzedaż (IIRC BRE po to kupiło Bank Częstochowski,
    żeby mieć dodatkową licencję) ale nic z tej sprzedaży nie wyszło.

    > nie planował udzielać kredytów. Założenie było takie, że pieniądze

    Prawda. Ale plany się zmieniły.

    > zebrane od klientów wrzuca na rynek międzybankowy.

    Raczej na kredyty dla dużego BRE.
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler