  • Data: 2013-10-22 07:30:46
    Temat: Re: Coś w oprocentowaniach zaczyna się ruszać :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    S <a...@w...pl> writes:

    > Nie zrozumiałeś. Tak, to część BRE od zawsze. Nie, nic nie załatwisz
    > jako klient mBanku w BRE. Podobnie jak od niedawna w Multibanku możesz

    A co to ma do rzeczy(niemożność obsługi)? Pisałeś, że to był samodzielny
    bank który miał zbierać pieniądze, żeby je wrzucać na rynek
    międzybankowy. Ani samodzielny, ani na rynek międzybankowy.

    [...]
    > Czyli według Ciebie % był uzależniony od % kredytu w BRE. Ja jednak
    > twierdzę, że od WIBOR. Problem powstał, gdy WIBOR zaczął być niższy
    A %kredytu w BRE ma się nijak do WIBOR :)
    Pewnie. Możemy dzielić włos na 4, tylko po co. (Nawiasem mówiąc, przy
    starcie mBanku było wprost napisane, że %%emaksa nie mogą być niższe niż
    wibor - (chyba) 4)

    > niż średni % na lokatach. I powstała konieczność zarabiania w inny
    Trochę masz tu racji. Ale nie byłoby to możliwe (vide optima która teraz
    się miota) bez zmiany nastawienia klientów. Którzy z banku
    "depozytowego, drugiego wyboru" zaczęli go traktować jako bank
    podstawowy. W którym chcieli mieć konto, kredyt, kk itd.

    > sposób (kredyty, karty, telefonia itd.). Do dziś kredyty mają tak
    > wysoki %, że gdyby od nich uzależnić % depozytów, jak sugerujesz, to
    > pewnie spokojnie mielibyśmy z 10% zamiast 3%.

    Wszyscy tak mówią, tylko nikt z tych mądrali banku nie chce zakładać :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/