  • Data: 2022-11-28 15:42:50
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:
    >
    > [dług]
    >
    > Ma zasadnicze. PiS od dawna redukował zadłużenie zewnętrzne, typowo
    > denominowane w walutach obcych, i zwiększał wewnętrzne, w złotówkach.

    Na zadłużeniu Państwa się w ogóle nie wyznaję.
    Na przykład jak coś mówią o zmianie oprocentowania obligacji i że przez
    to się zmienia koszt obsługi to nie rozumiem bo nie wiem skąd się w
    ogóle taki temat bierze - kto i na jakiej zasadzie ustala oprocentowanie
    obligacji.
    Rozumiem, że jak wypuszczają nowe to muszą zaproponować więcej jak nie
    ma chętnych, ale wydaje się, że te informacje dotyczą nie nowych tylko
    tych już kiedyś tam sprzedanych. No to chyba warunki tam jakieś zostały
    ustalone.
    P.G.