  • Data: 2022-11-28 16:15:57
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-25 o 19:51, J.F pisze:

    > Piotrze - pisałem Ci. To juz było.
    > google "kredyt Alicja" PKO BP.
    >
    > I tu sie klienci procesują :-)

    Nie znam szczegółów, ale z informacji które wtedy (jak to pisałeś)
    widziałem to mi wychodzi, że ta "Alicja" to musiało być jednak coś
    trochę innego. Były informacje jakby to prowadziło do niekończącego się
    wzrostu kapitału do spłacenia.
    Nie wiem kiedy to było, ale jak w czasach zerowej inflacji to moje
    rozwiązanie nie prowadziło by do wzrostu długu a o ile zrozumiałem to
    Alicja właśnie do tego (jakoś) doprowadzała.
    P.G.