  • Data: 2008-01-20 10:18:19
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:fmucgr$42e$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie jest taka zła. W Citi działa dość szybko (kilkanaście godzin poza
    > weekendami). Tyle że trzeba mieć zaufanie do tego kto otwiera kopertę, no
    > żadnego dowodu na to że włożyłeś tyle ile włożyłeś (poza ewentualnym
    > świadkiem).

    Mam nadzieje, ze koperte otwiera sie komisyjnie (tak pisalo Pekao SA gdy
    zaczynalo). Jesli w komisji sa ze dwie osoby, to i bezpieczenstwo wieksze.

    > Głównym minusem jest to, że czasem ktoś włoży kilkanaście banknotów,
    > wpłatomat pomieli, pomieli i albo zgaśnie, albo zemnie banknoty i
    > zablokują "wlot" albo jeszcze jakaś inna apokalipsa. Co jakiś czas na
    > grupie jakiś zrozpaczony donosi o takim zdarzeniu.

    Fakt, zdarza sie, dlatego ja gdy wplacam to jednorazowo wkladam po jednym
    banknocie :). Nigdy nie mam tak, ze mam do wplacenia 10 000 w banknotach po
    50 czy 100 zlotych, bo w takiej sytuacji ewidentnie wybralbym zywego
    czlowieka. A przy wplatach na max. kilkaset zotych moge po prostu wkladac po
    kolei banknoty i gdy uznam, ze na razie wystrczy to potwierdzam kwote i
    otwieram kolejna transakcje.

    Grupowicze narzekaja na wplatomaty mbanku a o tych urzadzeniach w Polbanku
    jeszcze zlego zdania nie widzialem.
    Czy to dlatego, ze dobrze dzialaja, czy moze Polbank ma za malo klientow aby
    sie tutaj wytworzyla masa krytyczna?