  • Data: 2008-01-20 07:55:51
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 03:43:40 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Głównym minusem jest to, że czasem ktoś włoży kilkanaście banknotów,
    > wpłatomat pomieli, pomieli i albo zgaśnie, albo zemnie banknoty i
    > zablokują "wlot" albo jeszcze jakaś inna apokalipsa. Co jakiś czas na
    > grupie jakiś zrozpaczony donosi o takim zdarzeniu.

    No mi właśnie zbiesił się kiedyś wpłatomat Mutli, kwota nie duża ale
    akuratnie były to pieniądze na przelew dla kolegi za jakiejś raty i jak
    usłyszałem na partyline, że proszę złożyć reklamację i czas rozpatrzenia
    jest 30 dni, ale postaramy się to w pierwszej kolejności rozpatrzeć to
    się z Multi czym prędzej wypisałem - acha zdarzenie miało miejsce w
    piątek a ja dostałem pieniądze ze tydzień w poniedziałek (10dni). Być
    może teraz się coś poprawiło? Od czasu do czasu wpłacam coś do mBanku i
    na razie nic mnie jeszcze "ciekawego" nie spotkało. Do Polbanku w sumie
    ostatnio wpłacałem najwięcej i to czasami trochę się tego uzbierało - w
    paczkach po 10szt przyjmuje bez zarzutu. Być może moduły wpłatomatów
    m*banków i Polbanku są takie same, ale sprzęt jest chyba innego
    producenta, bo w Polbanku u mnie stoi Nixdorff Siemens w m*bankach raczej
    coś innego, ale nie pamiętam co.

    Xenocide