  • Data: 2009-05-12 11:20:40
    Temat: Re: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: " kc" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <t...@S...pl> napisał(a):

    > "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message

    > Zgadza sie, dlatego zazwyczaj moze to byc robione przez kilku ludzi albo
    > nawet kilka firm.
    > Zresztą jak dasz zlecenie 100 kontraktów w jednym zleceniu a 100 osób od
    > Ciebie kupi to zapis w logach widoczny bedzie ze bylo 100 tranzakcji.
    > Natomiast jedną tranzakcje na 100 kontraktów zobaczymy tylko wtedy jesli
    > zlozsz jedno zlecenie na 100 (lub wiecej) a inna osoba tez na 100 tylko
    > przeciwnie.

    > Zgadzam sie, tylko wlasnie niech ktos spróbuje oszacowac ile zwykli ludzie
> [...]

    Żeby cię przekonać, że to nie grubasy sterują rynkiem, powiem ci tak:

    Na dzisiaj kontrakty ustanowiły dopuszczalne minimum i maksimum. Będziemy
    raczej kręcić się między 1806 a 1868. Jeżeli teraz jakiś leszcz wyskoczy i
    kupi 1 kontrakt po 1669, to jest sygnał dla grubasa, w którą stronę chcą
    płynąć leszcze.

    kc