  • Data: 2009-05-12 11:48:33
    Temat: Re: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: "Tomek" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na dzisiaj kontrakty ustanowiły dopuszczalne minimum i maksimum. Będziemy
    > raczej kręcić się między 1806 a 1868. Jeżeli teraz jakiś leszcz wyskoczy i
    > kupi 1 kontrakt po 1669, to jest sygnał dla grubasa, w którą stronę chcą
    > płynąć leszcze.

    Wydaje mi sie że tak, to jest sygnal dla grubasa.
    Po pierwsze żeby zamiatać w dwie strony to trzeba posiadać i w jednej ręce i
    w drugiej ręce miotły.
    Czyli takie grubasy mają np 40000 L a drugi 30000 S (oczywiscie
    porozdzielane po kontach i firmach i ludziach bo KNF )No i teraz jesli
    powiedzmy grubasy mają 70 procent rynku to wiedzą dokładnie ile leszczy jest
    na S a ile na L (bo od całkowitego Lop odejmą swoje 70 % i stąd wynik). A
    wtedy jest zamiatanie, tam gdzie wiecej leszczy tam jedziemy, leszcze
    przepłyną na drugą strony to z drugiej zamiatamy, ale jak mają zgodnie z
    trendem obstawiony to też jadą z trendem czemu nie bo też zarabiają.

    To są moje spostrzeżenia i nie twierdzę że tak jest ale obserwując od
    dłuższego czasu giełdę, zauważam że jedynie ta prawidłowością jestem w
    stanie wytłumaczyć wszystko.

    Pozdrawiam
    Tommy