eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy City rozdaje karty gold?Re: Czy City rozdaje karty gold?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy City rozdaje karty gold?
    Date: Wed, 02 Nov 2005 18:08:24 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <dkarrj$eu1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dk5jms$8ud$1@inews.gazeta.pl> <dk5pd3$le8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dk5v9t$5ra$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <dk60gd$m0l$1@nemesis.news.tpi.pl> <dka2rn$4ta$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dka3nu$ece$3@atlantis.news.tpi.pl> <dkaqeh$mdn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1130951348 15297 83.17.71.150 (2 Nov 2005 17:09:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Nov 2005 17:09:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <dkaqeh$mdn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0544-3, 2005-11-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367954
    [ ukryj nagłówki ]

    2005-11-02 17:45- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
    > "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    > news:dka3nu$ece$3@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >> Po wojnie (II światowej) w ramach awansu społecznego pasażerów kolei
    >> żelaznych zmieniono trzecią klasę na drugą, a drugą na pierwszą. Dawną
    >> pierwszą zniesiono.
    >
    > Przynajmniej citi podtrzymuje dotychczasowe standardy dla "danego klienta".
    > Ale z drugiej strony wtedy było tuż po wojnie, tabor w jasyr wzięty,
    > tfu! spalony przez faszystów itd.
    >
    >> Mnie to nie tyka, bo małżonka zbiera cały ten spam w celach zawodowych,
    >
    > Żartujesz? To ja mogę przekierować ten, który do mnie trafia - bo można
    > czasami ocipieć od hiperaktywności marketingowców z citi. Ja wiem, że
    > człowiek jeść coś musi i niekoniecznie papier biurowy, ale gdybym nawet
    > teraz bardzo chciał mieć cokolwiek wspólnego z citi (ponad KK), bałbym
    > się, że mnie repy zadepczą...
    >
    >> co zmusza mnie do kolekcjonowania wszelkich dostępnych kawałków
    >> plastiku i uczestniczenia w systemach lojanościowych. No i faktem
    >> jest, że czasami przyślą flaszkę wina (ale to nie Citi).
    >
    > Jedna flaszka to mało - ja z zasady nie uczestniczę w żadnych tego typu
    > zabawach no i bywam stratny - a to o odkurzacz samochodowy, innym razem
    > znowu - choinka zapachowa mię minie albo inna etcetera. Rejsów, niechby
    > i po Zatoce Puckiej, nikt mi nie chce oferować :). Najwidoczniej za
    > mizerne obroty.
    >
    > T.

    Taka karma. Choć na te rejsy to co najwyżej jest zniżka przy tej szarej
    karcie, co ją przysłali małżonce w pudełku udatnie imitującym ruską
    bombonierę. I jak się zapewne domyślasz, nie obroty o tym zdecydowały,
    tylko jej miejsce pracy.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1