    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy City rozdaje karty gold?
    Date: Wed, 02 Nov 2005 22:11:44 +0100

    2005-11-02 21:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    > To mnie pociesza - bo jakież musiałaby mieć obroty, żeby jej składano
    > takie propozycje! Gdzie byś upchnął w domu te wszystkie futra, buty i
    > klejnoty? :)

    Myślę, że na takie drobiazgi to by jakoś miejsce znalazła.

    > Ale i dziwi - bo jaki biznes ma citi akurat w uszczęśliwianiu
    > pracowników miejsca pracy Twojej małżonki, niechby nawet i zajmujących
    > satysfakcjonująco eksponowane fotele? Bo rozumiem, gdyby karta była
    > firmowa.

    Wedle mojego rozeznania jest to z góry założona współpraca dwóch
    korporacyj, daleko wykraczająca poza granice naszego, tak doświadczonego
    przez historię, kraju. Bomboniera nadeszła jakoś tak niedługo po awansie
    żywicielki mojej (co oczywiście może być zbieg okoliczności). Interes
    zresztą dość oczywisty. Oni tam zarabiają zdecydowanie powyżej średniej,
    nawet tej warszawskiej.
    Nota bene firmiejne to oni mają Amexy i tu ciekawostka: Amex wysłał im
    do domów (wcale nie pytając o zdanie) karty prywatne. Jak upłynie termin
    ważności- przysyła następną, nawet wtedy gdy (tak, jak w przypadku moim,
    domowym) karta nigdy nie była aktywowana. Tak to i mamy sobie
    nieaktywnego Amexa na czarną godzinę. Zresztą Citi też jej, bo przysłało
    swego czasu Mastera (fakt - z mniejszym limitem), żeby sobie wybrała, co
    jej się bardziej podoba. Też jakoś nie było okazji aktywować... :-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****