eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów? › Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
  • Data: 2009-11-01 19:12:29
    Temat: Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 19:29, Piona <e...@w...pl> wrote:

    > Chcesz mieć spokój z tą osobą i jej zapędami kredytowymi?
    > Niech zawali jeden kredyt i niech przyjdzie komornik.
    > Info pójdzie do biku, zablokują pesel i masz spokój.
    > piona

    Ty i kilka osób wcześniej wyciągacie trochę pochopne wnioski, choć
    wobec przedstawionych przeze mnie faktów jak najbardziej logiczne.
    Skoro zadłużyła się na karcie kredytowej na kolejne kilka tysięcy
    złotych, mając już dwa inne kredyty na łączną kwotę około 400zł przy
    dochodach 500zł to oznacza (wbrew wszelkim pozorom), że STAĆ ją na
    spłatę tych rat. Jak to ktoś wcześniej ładnie tu napisał - JEJ sprawa
    z czego i skąd na to ma. Choć muszę przyznać, że słyszałem o różnych
    przypadkach i rzeczywiście różni są ludzie.

    Mnie chodziło jedynie o FAKT udzielenia przez bank tak dużych kredytów
    osobie o tak niskich dochodach (w stosunku kwoty pożyczonej do
    uzyskiwanych zarobków}. Teraz już wiem, rozumiem - poczytałem Wasze
    odpowiedzi i trochę mi to rozjaśniło "światopogląd". Dziwi mnie to tym
    bardziej, że bank tak szybko i chętnie nalicza karę 45zł za obsługę
    nieterminowej spłaty (bo faktycznie zdarzyło się teraz takie
    opóźnienie, pierwszy zresztą i ostatni raz z powodu chwilowego braku
    płynności finansowej). Choć to też mogę zrozumieć - to dla nich tylko
    czysty zysk. Bulwersuje mnie tu tylko to, że o kartę nikt się nie
    prosił ani nie starał, przysłali ją "w prezencie", a przy pierwszym
    opóźnieniu pokazali swoją "KLASĘ"...

    Być może GE Money Bank jest dobrym bankiem (nie wiem), może nawet
    wszystkie banki postępują w taki sposób, ja jednak nie polecę go
    nikomu kogo lubię lub szanuję.

    Zupełnie inna sprawa, że jak mówi stare dobre powiedzenie: "dobry
    zwyczaj, nie pożyczaj"...

    Pozdrawiam,
    darr_d1