  • Data: 2010-04-28 09:57:22
    Temat: Re: Czy Ił-76
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wszystko bardzo fajnie. Tylko może by mi ktoś wytłumaczył kto i jakie
    > korzyści odniósł ze śmierci prezydenta. Jeżeli to nie wypadek tylko
    > zaplanowane działanie to zostało przeprowadzone po coś. Po co? Bardzo jestem
    > ciekaw teorii w tym względzie.

    Po pierwsze: właśnie, większość klepie o prezydencie i jego małżonce. Tam
    zginęło również np. ścisłe dowództwo sił zbrojnych RP.

    Po drugie: scenariusz opisywany w pierwszym poście nie musiał być zaplanowanym
    spiskiem. Mógł być wypadkiem, który tuszowany jest nawet przez upływ czasu.
    Zresztą jeżeli to byłby zamach, to nie musiał być rosyjskim zamachem. I
    niekoniecznie wskazuje tu na np. Sikorskiego i jego infantylne teksty o
    dorżnięciu watahy, wesołym skandowaniu 'były prezydent Polski' czy na Tuska i
    jego słowa: "Ja wiem, że dobrze byłoby dla Polski gdyby Lech Kaczyński nie był
    dalej prezydentem jestem o tym przekonany. Nie dlatego, że mi to przeszkadza,
    tylko że to przeszkadza skutecznemu rządzeniu."
    http://www.radiozet.pl/Programy/7-Dzien-Tygodnia/31.
    01.2010 (21 min 30 sek)

    Ale te wszystkie wypowiedzi można świetnie wykorzystać z zewnątrz, by zrobić
    swoje i dodatkowo skłócić Polaków do końca.

    Po trzecie: w katastrofie tej za dużo symboli (które oczywiście my POLACY
    kochamy i szanujemy. Nawet jak ktoś opluje figurkę made in china). Katyń,
    zachowany z rozwalonego doszczętnie samolotu AKURAT wieniec prezydenta,
    zachowane AKURAT tkane godło RP wiszące w salonce pary prezydenckiej.
    Zauważcie co zrobiły media z szabrownika, który akurat to godło postanowił nam
    oddać... Niemal bohatera! To jest czyjś śmiech w nasze jeszcze żywe oczy.

    Po czwarte: taki wylot powinien być ubezpieczany przez nasze służby specjalne
    na każdym etapie podróży (a służby nasze, jak wiadomo - w ostatnich latach -
    są rozmontowywane). Zresztą jawność listy pasażerów na długo przed wylotem to
    też znak zapytania w tym względzie.
    Co się dzieje w dowolnym kraju, gdy przylatuje tam głowy państwa pod nazwą
    USA? Robią niemal strefy zamknięte w mieście i okolicy i to z udziałem służb
    USA (a nie tylko naszych i na 100% nie przede wszystkim naszych).

    Odpowiadając na Twoje pytanie: powody mogą być przeróżne. Polityczne, wojskowe
    i gospodarcze. O ile dobrze kojarzę, jesteś rozgarniętym obywatelem i nie
    trzeba Ci tego rozwijać.