eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach?Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Data: 2005-06-07 21:39:11
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 6 Jun 2005 19:55:57 +0200, _ValteR_ <s...@n...thx> wrote:

    >> Stereotypem? Wybacz ale klient ma chyba prawo wymagac aby traktowano go
    >> powaznie. Jak bank sie pomyli/zapomni to Ok, ale jak klient to pod
    >> sciane.
    >
    >Wybacz ale bank ma chyba prawo wymagac zaplaty w terminie - jak kazdy.

    i przy kilku dniach opóźnienia odmawia dalszej współpracy bez
    najmniejszej próby wyjaśnienia sytuacji? Trudno to chyba nazwać dobrą,
    rzetelną praktyką...

    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1