eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach?Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Data: 2005-06-08 15:25:51
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dan (dj74) napisał:
    > Krystek napisał:
    >
    >> dan (dj74) napisał:
    >>
    >>> a propos karania - i owszem jest 50zł opłaty karnej + odsetki karne i
    >>> na to nic nie mówię - tak jest i tyle, moja wina, moja strata, chodzi
    >>> mi tylko o postępowanie w takich przypadkach, przecież i tak bym
    >>> karę zapłacił, a blokowanie karty było całkiem zbędne!
    >>
    >> A skąd bank ma wiedzieć, że zapłacisz? Nie dotrzymałeś terminu, znaczy
    >> dla banku nie wywiązałeś się z umowy i ma prawo dowalić opłatę. Jak
    >> nie zapłaciłeś to bank stwierdza, że w przypadku innych działań także
    >> możesz nie dotrzymać postanowień umowy i po prostu się zabezpiecza. A
    >> że te bankowe "zabezpieczenia" są uciążliwe dla klienta to już inna
    >> bajka...
    >>
    > nie chodzi o opłatę (zapłaciłem, trudno) chodzi o blokade karty bez
    > ostrzeżenia!

    Zapomniałem dodać, że gdyby te "zabezpieczenia" banku nie były uciążliwe
    dla klientów, to kliencie by się nimi nie przejmowali. A tak w ogóle to
    nie masz w umowie zapisu, że mogą blokować i w jakich przypadkach?

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1