  • Data: 2003-11-22 20:48:15
    Temat: Re: Czy brał ktoś kredyt mieszkaniowy w BPH?
    Od: Paweł Kaczor <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Nov 2003 22:12:10 +0100, zbiggy wrote:

    > zwykle tak, ponieważ do banku składasz dokumenty dot. sytuacji konkretnej
    > nieruchomości
    > Skutki wycofania się z transakcji są opisane w tej umowie - zwykle przepadek
    > zadatku.

    Raczej zaliczki. A dokladniej to w przypadku wycofania sie kupujacego
    przepada zaliczka, zas w sytuacji gdy wycofuje sie sprzedajacy to zwraca
    podwojona kwote zaliczki.

    > Zdarza się, ale nie wiem, czy akurat w BPH PBK (na pewno zdarza sie w GE
    > Mieszkaniowy)

    Rowniez Deutsche Bank udziela tego typu kredytu ale odradzam. Panowie z DB
    zadaja niesamowitej ilosci dokumentow (PITy, RMUA, przerozne zaswiadczenia).
    Poza tym, o czym przekonalem sie na wlasnej skorze, nigdy nie nalezy
    zalatwiac kredytu w DB w trakcie mistrzostw swiata w pilce noznej. Panowie
    zamaist zajmowac sie klientami ogladali mecze, a czas do wygasniecia umowy
    plynal. Nie mowiac juz o tym, ze udzielajac zgody na kredyt DB zaproponowal
    warunki ktore przy wstepnych rozmowach calkowicie wykluczylem. Kij im w oko
    po tysiackroc! ;)

    Co do GE, to swego czasu oferowali 100% kredytu dla tzw. mlodych
    profesjonalistow - znaczy sie dzialalo toto jak byl boom na internet. Potem
    juz nie wiem.

    paczor
    "A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
    ------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--