eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona › Re: Czy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona
  • Data: 2010-10-27 08:57:50
    Temat: Re: Czy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 10:16:54 +0200, niezaapominajka napisał(a):

    > bardzo dziekuje za szybka odpowiedz, moze znowu cos kombinuja z
    > delegacja domen
    > zauwazylem ze niektore dnsy w ogole nie widza domeny, niektore zas tylko
    > strone glowna i kilka podstron (pewnie cache), natomiast samo logowanie
    > jest niemozliwe

    A spróbuj po IP wejść:
    https://193.201.167.41/

    co do DNS to dziwne, bo u mnie wszystko jest ok zarówno na lokalny
    serwerze DNS jak i na DNS od google:

    host bankmilenium.pl
    bankmilenium.pl has address 193.201.167.41
    bankmilenium.pl mail is handled by 10 gates9.bankmilenium.pl.
    bankmilenium.pl mail is handled by 10 gates5.bankmilenium.pl.

    host bankmilenium.pl 8.8.8.8
    Using domain server:
    Name: 8.8.8.8
    Address: 8.8.8.8#53