  • Data: 2008-11-06 14:26:47
    Temat: Re: Czy jest juz podpis Prezydenta ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Wytlumacz ta innosc.

    Przeciez wszystko wytlumaczylem jak rolnikowi.

    > W jaki niby sposob odpowiada jesli moze dostac dofinansowanie z
    > budzetu panstwa lub od tzw. BFG?

    Nie wiem w jaki sposob "niby odpowiada". Naprawde odpowiada w taki
    sposob, ze dopiero po jego trupie jego byli niektorzy klienci (nie
    trup) moga dostac zwrot czesci depozytow.

    > No zapewne lepiej dac gwarancje jej srodkow, niech inni zaplaca za
    > byle jaki wybor. Podobnie z emerytura, co za roznica do ktorego OFE
    > sie zapiszesz, niech emerytury beda takie same ;).

    Jestes niezly w demagogii, przyznaje.

    Slyszales o tym, ze OFE nie moze upasc?

    > Jak rozumiem uwazasz, ze bank nie jest instytucja finansowa?

    Na to pytanie odpowiedz sobie sam. Potem przeczytaj kto jest wylaczony
    ze zwrotow z BFG.

    > Dla bezpieczenstwa systemu nie jest potrzebne gwarantowanie
    > kilkuletnich dochodow przecietnego Polaka.

    Nie znam zadnego przecietnego Polaka, znasz takiego?

    Moze napisz o dochodach calego zycia przecietnej rodziny etiopskiej
    czy innej podobnej, bedzie bardziej dramatycznie.

    > I wlasnie o to chodzi. Chcesz miec gwarancje to idziesz do panstwowego
    > BGK i otwierasz lokate 3 m-czna na 4,6%,

    I uwazasz ze bedziesz mial lepsze gwarancje? Chyba zartujesz.

    > Wlasnie. Jesli okaze sie, ze przewodnik popelni blad, sam zginie
    > podczas wyprawy, a reszta uczestnikow pozostanie po niej warzywkami to
    > inni przewodnicy nie beda sie zrzucac na ich utrzymanie.

    Jesli ktos bierze przewodnika z "klubu", to klub odpowiada. Jesli
    bierze niezaleznego, to tak jakby szedl do BKO, nie ma problemu.
    Banki to nie sa niezalezne firmy, wystarczy spojrzec na depozyty
    miedzybankowe.

    > Jak nie chca ryzykowac to niech ida do BGK, a reszta niech odpowiada
    > przede wszystkim za swoje dzialania + dla bezpieczenstwa moga sie
    > zrzucic na minimum dzieki ktoremu nikt nie umrze z glodu w przypadku
    > banktructwa instytucji kredytowej.

    Problem w tym, ze obecnie bardzo wielu ludzi moze umrzec z glodu
    w przypadku upadku banku. Wystarczy, ze beda mieli pecha i wykonaja
    jakas tam wieksza operacje w niedobrym momencie. Niech to bedzie
    wiekszy bank i ludzie wyjda na ulice - chcialbys moze jakiejs
    rewolucji? A moze wierzysz w gwarancje BGK?
    --
    Krzysztof Halasa