  • Data: 2008-11-13 22:31:03
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedyś miałem tokena do konta w Lukasie. Nie wytrzymuje porównania z
    > funkcjonalnością haseł SMS'owych. Natomiast jest o niebo lepszy od
    > wszelkiej maści haseł jednorazowych. Tokeny miały sens kiedyś, ale to
    > już przeszłość.

    ja mialem w BZWBK, gowno sie rozsynchronizowalo co jakis czas, dawali nowego,
    jeden mi kompletnie padl.

    Gowno, smsowe sa 100000x lepsze, nigdy bym nie pamietal by nosic jeszcze
    jednego breloczka przy sobie, a komorke mam przy sobie w 99,99% przypadkow,
    ladowarka samochodowa w aucie jakby braklo energii.