    From: l...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest taki bank??
    Date: Fri, 14 Nov 2008 09:35:39 -0800 (PST)

    On 13 Lis, 22:15, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > "Ile rachunków indywidualnych mogę otworzyć w mBanku?
    >
    > Każdy pełnoletni Klient mBanku może posiadać jedno eKONTO i do czterech
    > rachunków eMAX, do czterech rachunków eMAX walutowy oraz do czterech
    > rachunków eMAX plus. Każdy Klient może posiadać także jedno izzyKONTO.
    > Maksymalna liczba rachunków, których właścicielem jest pełnoletnia osoba
    > fizyczna wynosi 14 (z izzyKONTEM) lub 13 (bez izzyKONTA)."

    Dzieki za odpowiedzi.

    Btw. nie mam ja cos szczescia do bankow. Najpierw moj obecny bank
    doprowadzil mnie do pasji, dzieki ktorej sie definitywnie zegnamy.
    Dzis akurat _wyjatkowo_ mialam wolna godzinke, zadowolona podjechalam
    do mBanku osobiscie zalozyc konto, zeby bylo szybciej. I co? I po
    calej procedurze, tuz przed wygenerowaniem umowy okazalo sie ze system
    powaznie padl i nigdzie w DC dzis tego nie dokoncze :(((

    --
    *lolka*