  • Data: 2005-03-19 15:13:47
    Temat: Re: Czy komus udalo sie skutecznie przeniesc KK do mBanku?
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > najlepiej z opcja przeniesienia zadluzenia - czy jesli wysle odpowienie
    > upowaznienie to mBank w moim imieniu zrezygnuje z karty?

    Ja przenosiłem z BPH do mBanku na podstawie historii karty, dostałem
    podwyższenie limitu zadłużenia o ok. 20%. Załatwiałem wszystko nie przez
    infolinię, tylko przez panią (zresztą bardzo miłą) z punktu mBanku.
    Wymagało to dość dużo formalności, więcej z rezygnacją w BPH niż wydaniem nowej
    w mBanku, w BPH nie chcieli mi dać zaświadczenia o zamknięciu rachunku KK od
    razu, mimo, że zrezygnowałem z KK tylko kazali czekać 3 m-ce, bo transakcje z
    KK mogą być podobno rozliczane z dużym opóźnieniem). Ostatecznie mBank
    zadowolił się tylko kopią mojego podania o rezygnację z KK w BPH i ostatnimi 3
    wyciągami z starej KK.
    --
    Darek