    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Date: Mon, 13 Jun 2016 08:49:36 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <14da2nddtkofr$.hhtj59qhx94d$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1642df7jszs6p$.1rsw8niybi6v3$.dlg@40tude.net>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dlaczego ? Frank moze jeszcze spasc, nawet jesli nie do 1zl, to i 2zl
    > wystarczy, aby niektorzy zaczeli podwazac przewalutowanie, o ktore
    > dzis walcza :-)

    Może i tak.
    Aczkolwiek mysle, ze dzis juz kazdy rozumie, co mu sprzedano i nie bedzie
    sie bawił ponownie w ruletke, skoro ktos da mu szanse przewalutowania i
    spokojnego snu.

    > Nawiasem mowiac ... skoro kredyt polega na splacie kwoty i odsetek, to
    > banki slusznie nie przenosza ujemnego Liboru na klienta - bo to klient
    > ma placic odsetki, a nie bank :-)

    Jakie to bankowe...

    > Ja tam jeszcze pamietam, jak zlotowka tracila na wartosci, czasem z
    > dnia na dzien ...

    > ale jednak mowiono o RYZYKU :-)

    Dodajesz emotikon wiec nie wiem, czy zartujesz, czy mowisz powaznie.

    > To bys wcale kredytu nie wzial, za duze ryzyko :-)

    No i dobrze. Chyba o to chodzi zeby klient podjął decyzję swiadomie?
    Może wtedy szukałby mieszkania tanszego, mniejszego albo zamiast kupowac,
    cos by wynajał.

    > Ale czemu do 3-4, a nie do 2.50 ?

    Bo jak frank był po 2,3 - 2,5 scenariusz negatywny to nie byl skok do
    2,5...

    > A mowiono, ze nowej pracy mozna przez piec lat nie znalezc ?

    Nie mowiono tez, ze trzeba jesc i oddychac.
    Pewne sprawy sa troche bardziej oczywiste od innych.