  • Data: 2016-06-13 21:19:31
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Erm. Dude. *Każdy* produkt kredytowy na 30 lat jest ryzykowny! :D
    > Bezpieczny kredyt hipoteczny, też mi coś. :D

    Stosując taką logikę już samo wejście do banku jest ryzykowne pomimo
    tego że opiekuńcze państwo bierze od nas haracz na gwarancje,
    zabezpieczenia, prawo bankowe...
    i tworzy ułudę właśnie bezpieczeństwa.
    Albo pogonić na cztery wiatry takie banki bo nie przestrzegają prawa
    albo rop... takie g... państwo. Fałszywe, obłudne i nie sprawne państwo.
    Albo rybki albo akwarium :-)