    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Date: Mon, 13 Jun 2016 17:00:29 +0000 (UTC)
    <14da2nddtkofr$.hhtj59qhx94d$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1642df7jszs6p$.1rsw8niybi6v3$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <575e7846$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <njm1lh$ct3$4@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Czy Ty jako niespecjalista, w 2007 roku i przed upadkiem LB w 2008
    > (szczyt bańki) i przy całym hype dotyczącym EUR i EURO, oszacowałbyś
    > ryzyko tak znacznego wzrostu waluty, biorąc pod uwagę:
    > - zapewnienia polityków, ze Polska niedługo trafi do strafy EURo
    > (ergo waluty znacznie silniej skorelowanej z CHF)
    > - silny wzrost gospodarczy
    >
    > Czy przewidziałbyś tak negatywne sytuacje jak:
    > - wybuch wojny domowej na Ukrainie
    > - wybuch kryzysu w Europie, a w konsekwencji ucieczkę do
    > stabilnych walut w rodzaju CHF

> [...]
    Ja? Ja nie jestem specjalista, ale nie pamietam takiego momentu aby ktoś
    racjonalnie myslący miał przekonanie ze wejdziemy do strefy euro w jakims
    przewidywalnie krótkim czasie...

    Zreszta, nawet jeżeli scenariusz wzrostu kursu wydawałas sie bardzo mało
    realny to nic nie stało na przeszkodzie pokazać go jako wariant absolutnie
    negatywny.
    Ze odstraszyłoby czesc klientów...? Cóż...