  • Data: 2016-06-16 00:18:24
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > O tych, co brali kredyt przy kursie 2 zl tez piszesz ?

    Myślę że tak. Nawet jeśli Ci najgorsi pechowcy mają w tej chwili
    nieznacznie wyższe raty (a trzeba pamiętać, że mają zerowe lub
    ujemne oprocentowanie), to są sporo do przodu kwotowo, a sytuacja
    walutowa może się odwrócić.

    Przy czym złotówkowcy też mają do oddania kwotę ~2x mieszkanie,
    chyba że spłacą wcześniej (tylko pod tym względem mają lepiej).
    A jak wzrośnie WIBOR, to nawet i więcej niż ~2x.

    > PiS, Brexit, Grexit,

    No więc właśnie. A kto był taki zdolny, żeby w 2007/2008 przewidywać
    że Wielka Brytania będzie chciała wyjść z UE?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com