eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    From: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 01:34:27 +0100

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpgunf$4fe$1@inews.gazeta.pl...

    > To niech zmieni bank (i przede wszystkim usługę!). A spółdzielcę "walka"
    > Piotra z bankiem nie powinna obchodzić (za to ma płacone Piotr, żeby to
    > załatwić - wybrać odpowiednią usługę m.in.). Piotr natomiast uważa, że
    swoją
    > "niemoc" w wyegzekwowaniu umowy z bankiem (o ile to było w umowie, bo jak
    > nie to co? Kupowali czytniki kodów "na gębę"????) lub w zmianie banku może
    > przerzucać na klienta (spółdzielcę). Tyle, że komuna się skończyła. A tak
    na

    Autentycznie klient musi sam szukać swoich pieniędzy. Ja nie jestem stroną w
    tym
    konflikcie. Zatem to lokator musi się pofatygować do banku.

    > marginesie to jego zakres obowiązków prawie dokładnie pokrywa się z tym,
    co

    Tak w moim zakresie obowiązków jest tylko to - HA HA

    > byle system homebankingu potrafi, więc tak się zastanawiam, czy swoją
    osobą
    > powinien on nadal podwyższać koszty tejże spółdzielni ;-)

    Napisałbym "odp....... się", ale jestem poważnym człowiekiem i staram się
    nie
    zwracać uwagi na tak śmieszne zaczepki (ale to juz któryś raz z koleii).

    > Gdzie to masz (o tym psim obowiązku) ?

    > Bank realizuje umowę. Widocznie nic takiego w niej nie było. Jeżeli było,
    > należy reklamować. A jak nie, to pogonić tego, kto w spółdzielni
    zadecydował
    > o zakupie czytników kodów bez odpowiednich podstaw (taką podstawą byłaby
    > umowa z bankiem).

    Czytnik był kupowany 2 lata temu.
    A umowy z bankiem mają zapisy, które są sporządzane na takie przypadki.
    Tzw . małym druczkiem na ostatniej stronie.

    PiotrR