eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-20 00:34:27
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpgunf$4fe$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > To niech zmieni bank (i przede wszystkim usługę!). A spółdzielcę "walka"
    > Piotra z bankiem nie powinna obchodzić (za to ma płacone Piotr, żeby to
    > załatwić - wybrać odpowiednią usługę m.in.). Piotr natomiast uważa, że
    swoją
    > "niemoc" w wyegzekwowaniu umowy z bankiem (o ile to było w umowie, bo jak
    > nie to co? Kupowali czytniki kodów "na gębę"????) lub w zmianie banku może
    > przerzucać na klienta (spółdzielcę). Tyle, że komuna się skończyła. A tak
    na

    Autentycznie klient musi sam szukać swoich pieniędzy. Ja nie jestem stroną w
    tym
    konflikcie. Zatem to lokator musi się pofatygować do banku.


    > marginesie to jego zakres obowiązków prawie dokładnie pokrywa się z tym,
    co

    Tak w moim zakresie obowiązków jest tylko to - HA HA


    > byle system homebankingu potrafi, więc tak się zastanawiam, czy swoją
    osobą
    > powinien on nadal podwyższać koszty tejże spółdzielni ;-)

    Napisałbym "odp....... się", ale jestem poważnym człowiekiem i staram się
    nie
    zwracać uwagi na tak śmieszne zaczepki (ale to juz któryś raz z koleii).


    >
    > > Ja rozumiem, że bank musi ciąć koszty, ale PSIM OBOWIĄZKIEM BANKU jest
    > > przekazać posiadaczowi rachunku wszystkie informacje, jakie podał
    > > zlecający wykonanie przelewu.
    >
    >
    > Gdzie to masz (o tym psim obowiązku) ?
    >
    > >Jeśli bank się z tego nie wywiązuje, to
    > > człowiek, który to spowodował powinien wylecieć z roboty na zbity pysk.
    > > Choćby za to, że zapomniał, że to on jest dla klientów banku, a nie
    > > klienci dla niego.
    >
    > Bank realizuje umowę. Widocznie nic takiego w niej nie było. Jeżeli było,
    to
    > należy reklamować. A jak nie, to pogonić tego, kto w spółdzielni
    zadecydował
    > o zakupie czytników kodów bez odpowiednich podstaw (taką podstawą byłaby
    > umowa z bankiem).

    Czytnik był kupowany 2 lata temu.
    A umowy z bankiem mają zapisy, które są sporządzane na takie przypadki.
    Tzw . małym druczkiem na ostatniej stronie.

    PiotrR


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1