-
Data: 2003-11-20 00:34:27
Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bpgunf$4fe$1@inews.gazeta.pl...
>
> To niech zmieni bank (i przede wszystkim usługę!). A spółdzielcę "walka"
> Piotra z bankiem nie powinna obchodzić (za to ma płacone Piotr, żeby to
> załatwić - wybrać odpowiednią usługę m.in.). Piotr natomiast uważa, że
swoją
> "niemoc" w wyegzekwowaniu umowy z bankiem (o ile to było w umowie, bo jak
> nie to co? Kupowali czytniki kodów "na gębę"????) lub w zmianie banku może
> przerzucać na klienta (spółdzielcę). Tyle, że komuna się skończyła. A tak
na
Autentycznie klient musi sam szukać swoich pieniędzy. Ja nie jestem stroną w
tym
konflikcie. Zatem to lokator musi się pofatygować do banku.
> marginesie to jego zakres obowiązków prawie dokładnie pokrywa się z tym,
co
Tak w moim zakresie obowiązków jest tylko to - HA HA
> byle system homebankingu potrafi, więc tak się zastanawiam, czy swoją
osobą
> powinien on nadal podwyższać koszty tejże spółdzielni ;-)
Napisałbym "odp....... się", ale jestem poważnym człowiekiem i staram się
nie
zwracać uwagi na tak śmieszne zaczepki (ale to juz któryś raz z koleii).
>
> > Ja rozumiem, że bank musi ciąć koszty, ale PSIM OBOWIĄZKIEM BANKU jest
> > przekazać posiadaczowi rachunku wszystkie informacje, jakie podał
> > zlecający wykonanie przelewu.
>
>
> Gdzie to masz (o tym psim obowiązku) ?
>
> >Jeśli bank się z tego nie wywiązuje, to
> > człowiek, który to spowodował powinien wylecieć z roboty na zbity pysk.
> > Choćby za to, że zapomniał, że to on jest dla klientów banku, a nie
> > klienci dla niego.
>
> Bank realizuje umowę. Widocznie nic takiego w niej nie było. Jeżeli było,
to
> należy reklamować. A jak nie, to pogonić tego, kto w spółdzielni
zadecydował
> o zakupie czytników kodów bez odpowiednich podstaw (taką podstawą byłaby
> umowa z bankiem).
Czytnik był kupowany 2 lata temu.
A umowy z bankiem mają zapisy, które są sporządzane na takie przypadki.
Tzw . małym druczkiem na ostatniej stronie.
PiotrR
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.03 00:48 PiotrR
- 20.11.03 00:50 PiotrR
- 20.11.03 08:20 Tomasz Staszewski
- 19.11.03 23:30 Wojciech Nawara
- 20.11.03 10:12 Glenn
- 20.11.03 11:24 S.T.
- 20.11.03 11:39 Glenn
- 21.11.03 01:14 PiotrR
- 21.11.03 01:18 PiotrR
- 21.11.03 01:22 PiotrR
- 21.11.03 01:26 PiotrR
- 21.11.03 01:28 PiotrR
- 21.11.03 08:05 Glenn
- 21.11.03 07:13 Kamil Jonca
- 21.11.03 10:11 Marek Madej
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego