eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-20 10:12:13
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Autentycznie klient musi sam szukać swoich pieniędzy. Ja nie jestem stroną
    > tym
    > konflikcie. Zatem to lokator musi się pofatygować do banku.

    Ty nie masz kwitka - lokator ma latać do banku?

    > co
    >
    > Tak w moim zakresie obowiązków jest tylko to - HA HA

    Sam tak napisałeś (wymieniłeś zakres swoich obowiązków).

    > osobą
    >
    > Napisałbym "odp....... się", ale jestem poważnym człowiekiem i staram się
    > nie
    > zwracać uwagi na tak śmieszne zaczepki (ale to juz któryś raz z koleii).

    To nie jest śmieszne, że będąc spółdzielcą finansuje się pracowników
    księgowości, którzy prezentują takie poglądy na relacje
    spółdzielnia-spółdzielca jak Ty.

    > zadecydował
    >
    > Czytnik był kupowany 2 lata temu.
    > A umowy z bankiem mają zapisy, które są sporządzane na takie przypadki.
    > Tzw . małym druczkiem na ostatniej stronie.

    Co jest w tej umowie? Czy jest tam obowiązek dostarczania "kwitków"? Jeżeli
    tak, to należy taką umowę wyegzekwować (to Twoja rola). Jeżeli nie, to
    kupowanie "na gębę" czytników (bo teraz nam bank przesyła kwitki) powinno
    być rozliczone (marnotrawienie środków). A tak w ogóle, to nalezy założyć
    subkonta i problem się sam cudownie rozwiąże.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn