eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-20 00:50:46
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:bph0ue$981$1@inews.gazeta.pl...

    > Co prawda juz wiadomo, ze w Plocku nie ma komputerow, kawiarenek
    > internetowych i nawet wdzwanianego internetu, ;-) ale mnie interesuje co
    > PiotR zrobilby z czynszem zaplaconym przez internet (nawet w przypadku
    > mieszkanca Plocka mozna to sobie jakos wyobrazic), gdzie trudno o
    > jakichkolwiek kwitach rozmawiac.
    >
    > MSPANC,
    > Bartol

    OŚWIADCZENIE

    w Płocku :
    - są komputery
    - są kawiarenki komputerowe
    - są linie telefoniczne (już nie napowietrzne) - można się nawet dodzwonić
    na
    wszystkie ogólnodostępne numerki do net-u
    ale kto tego używa do płacenia czynszu - może ze 3 osoby (u mnie).

    A co się dotyczy przewelów z sieci to wtedy mam np. pełne dane rachunku
    źródłowego z którego dokonano wpłaty bo o to zadba automat.

    Zrozumcie, że brak 5% dokumentów to żaden brak, ale brak 100% dokumentów
    to totalna kicha.

    PiotrR