eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-21 12:58:04
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kos dnia 2003-11-21 13:30 napisał(a) co następuje:

    > Ale sie podnieciles...;-)
    > Nie krzycz tak....

    Przepraszam - po prostu krew w żyłach mi się zagotowała, jak to
    przeczytałem. Ale PiotrR krzyczal pierwszy ;)

    > Wszystko dobrze prawisz, tylko troche obok tematu...;-))
    > Problem PiotR'a polegal na tym, ze wplacajacy nie podawal danych
    > identyfikujacych naleznosc.

    Rozumiem doskonale. Prawię na temat zmuszania lokatora do biegania do
    banku.

    > Glupia sprawa, ale prawidlowe wypelnienie przelewu nalezy do
    > wplacajacego...;-))

    Jak najbardziej. I jeśli lokator jest w stanie poprawnie wypełnić
    przelew, to nie rozumiem, w jakim celu ma "latać do banku"? Tylko po to,
    żeby bank był w stanie dostarczyć papierek z kodem kreskowym? Dla mnie
    TO jest bez sensu.

    > Jesli uwazasz, ze masz racje to zrob taki eksperyment - popros kogos o innym
    > nazwisku i adresie aby zaplacil za ciebie przelewem ze swego konta za
    > fakture za twoj telefon komorkowy. Zastrzezenie - ma nie podawac w polu
    > "Tytulem" ani twojego numeru telefonu ani numeru faktury, a numer konta
    > odbiorcy niech okroi do numeru oddzialu banku i numeru konta (wycinajac
    > numer subkonta).

    Nie ma potrzeby - operator obciąża moją KK - nie płacę przelewem ;-)

    > W stosunku do operatora tez bedziesz taki odwazny, ze NIGDY cie nie zmusi do
    > wyjasniania i powinien traktowac twoje konto jako "bez zaleglosci"?

    Przecież nie piszę o takiej sytuacji. Jasnym jest, że tak wysłany
    przelew nie zostanie poprawnie zaksięgowany i to ja miałbym problem.

    Rzeczywiście trochę się zagalopowałem. Czytam newsy "na raty" i nie
    dostrzegłem, że PiotrR napisał o sytuacji, kiedy lokator ŹLE wypełnił
    przelew (wówczas zgadzam się, że jest to problem lokatora). A ja
    odpisałem w kontekście całej dyskusji - o zmuszaniu lokatora do płacenia
    w konkretny sposób (czyli wpłacając gotówkę w kasie wybranego banku na
    formularzu z książeczki wpłat).

    > Ale jezeli nie bylo wypelnione to niestety jest problem nadawcy i to on
    > powinien wyjasnic. Poki nie wyjani jest dluznikiem.

    OK.

    > A w sprawie subkont przeciez jest wszytko jasne - bank tego aktualnie nie
    > oferuje, po co bic piane?

    Toteż napisałem: "pal licho subkonta" ;-)

    > Pozdrowienia

    Pozdrawiam również,

    Marek