  • Data: 2005-01-19 13:44:51
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-19 14:15 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Kuba myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > To już zupełnie inna sprawa.

    Wcale nie inna. Napisałeś, że ma być napis "kasa" (żebyś nie miał
    problemów z orientacją) i ograniczenie czynności do wpłacania i
    wypłacania (zgodnie z napisem). I z tego Ci wyszło, że nie będzie
    kolejek. Moim zdaniem takowego, przyczynowo-skutkowego związku nie ma.
    W samym słowie kasa nic złego nie ma, tyle tylko, że jak się
    zastanowiłem, to w ostatnich latach zwykle uciekałem z banków, w których
    wzmiankowany napis był, do takich, gdzie go braknie. Pewnie jest tak
    dlatego, że nie odczuwam zbyt często potrzeby korzystania z kas, bowiem
    wystarczają mi "inne kanały". Jednakże, nawet w tych nielicznych
    przypadkach, w których wpłacałem gotówkę w banku (także w Multibanku),
    nie miałem problemu z wykryciem, gdzie się udać w tym celu.