  • Data: 2005-01-19 14:23:14
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-19 15:12 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Kuba myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Chyba nie do końca się zrozumieliśmy. Napisałem że w TYM KONKRETNYM
    > PRZYPADKU, CZYLI MULTIBANKU może to poprawić sprawność obsługi.
    > Mamy tu nieliczną grupę klientów wykonujących operacje z gotówką,
    > więc kolejek przy "tylko kasie" by pewnie nie było, a tak niestety
    > trzeba czekać :( czasem długo.

    Jeżeli, jak piszesz niewielu klientów dokonuje operacji gotówkowych, to
    wyodrębnianie KASY byłoby marnotrawstwem, za które w ostatecznym
    rachunku zapłacili by klienci. Wolę nie.

    > Nie mów że jak poszedłeś pierwszy raz wpłacać to od razu
    > odgadłeś, że "recepcja" będzie tym czego szukasz, czyli kasą.
    > A niby dlaczego nie boks ze stolikiem, albo gdzieś w drugim
    > pomieszczeniu? Oczywiście, raz zapytałeś i wiesz, ale
    > dlaczego nie można przyczepić tabliczki?? Już niech nie
    > będzie "KASA", może być "Multi-Wpłay-i-Wypłaty".
    > Jakaś ergonomia w pomieszczeniu powinna być.....

    A jednak. W życiu mi nie przyszło, że to ma być jakaś "recepcja", bo
    niby po cholerę. Na przeciwko drzwi był blacik, a za nim siedział (albo
    stał, nie pomnę) chłopczyk. Spytałem chłopczyka *czy* (a nie *gdzie*)
    mogę wpłacić pieniądze, a chłopczyk powiedział "proszę bardzo". Akurat
    było pusto w oddziale. Gdyby była kolejka, to pewnie bym się po kolejce
    zorientował. Wedle mojego doświadczenia największe, kolejki są do kasy.
    Inna sprawa, że niektóre oddziały multibanku są już nadmiernie
    "obciążone" klientami i tam takich *uniwersalnych* stanowisk powinno być
    dwa, albo więcej.