  • Data: 2005-01-19 14:12:30
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1/19/05 2:44 PM, Pan(i) yayco napisał(a) :

    > Wcale nie inna. Napisałeś, że ma być napis "kasa" (żebyś nie miał
    > problemów z orientacją) i ograniczenie czynności do wpłacania i
    > wypłacania (zgodnie z napisem). I z tego Ci wyszło, że nie będzie
    > kolejek.

    Chyba nie do końca się zrozumieliśmy. Napisałem że w TYM KONKRETNYM
    PRZYPADKU, CZYLI MULTIBANKU może to poprawić sprawność obsługi.
    Mamy tu nieliczną grupę klientów wykonujących operacje z gotówką,
    więc kolejek przy "tylko kasie" by pewnie nie było, a tak niestety
    trzeba czekać :( czasem długo.

    > Moim zdaniem takowego, przyczynowo-skutkowego związku nie ma.
    > W samym słowie kasa nic złego nie ma, tyle tylko, że jak się
    > zastanowiłem, to w ostatnich latach zwykle uciekałem z banków, w których
    > wzmiankowany napis był, do takich, gdzie go braknie. Pewnie jest tak
    > dlatego, że nie odczuwam zbyt często potrzeby korzystania z kas, bowiem
    > wystarczają mi "inne kanały". Jednakże, nawet w tych nielicznych
    > przypadkach, w których wpłacałem gotówkę w banku (także w Multibanku),
    > nie miałem problemu z wykryciem, gdzie się udać w tym celu.

    Nie mów że jak poszedłeś pierwszy raz wpłacać to od razu
    odgadłeś, że "recepcja" będzie tym czego szukasz, czyli kasą.
    A niby dlaczego nie boks ze stolikiem, albo gdzieś w drugim
    pomieszczeniu? Oczywiście, raz zapytałeś i wiesz, ale
    dlaczego nie można przyczepić tabliczki?? Już niech nie
    będzie "KASA", może być "Multi-Wpłay-i-Wypłaty".
    Jakaś ergonomia w pomieszczeniu powinna być.....

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl