eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?Re: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
    l
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
    Date: 3 Aug 2002 22:41:03 GMT
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 25
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>
    Message-ID: <aihm5v$342$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <aibtib$ltc$1@shilo.silesia.pik-net.pl> <aibu4v$pdo$1@news.onet.pl>
    <aih10j$p3c$1@news2.tpi.pl> <aih974$srs$1@news.onet.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl> <aiha2s$23m$1@news.onet.pl>
    <aihl2k$uk$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: net6.telkab.pl
    User-Agent: tin/1.4.2-20000205 ("Possession") (UNIX) (Linux/2.4.2-2 (i586))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:196379
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> > 2. BPH-PBK,

    > to poinformowali Cie na pismie za potwierdzeniem odbioru o niwych TOiPach po
    > polaczeniu?
    > Ja w swoim oddziale przez 3 miesiace moglem co najwyzej przeczytac TOiP
    > w postaci xerowki z xerowki z xerowki,
    > bo nie bylo wersji do wziecia. zreszta zmienil sie w tym czasie ze 3 razy...

    zapomnialem tez dodac, ze wlasciwie, to oficjalnie nie dowiedzialem
    sie o polaczeniu, o zmianie rodzaju konta, nowym TOiPie, wprowadzeniu
    comiesiecznej oplaty za dopuszczalnosc debetu itd. itp.
    I ze 3 miesiace po (osobistym) zamknieciu konta nie dostalem
    stamtad kasy (przelew mial byc po 30 dniach po zakonczeniu procedury zamykania
    - moze wciaz mam tam konto? nie zamierzam chodzic sprawdzac...)
    imho to najgorszy bank jaki mialem i nawet Inteligo ze swoim
    wprowadzaniem oplat pod pretekstem unowoczesniania i uatrakcyjniania oferty
    jest o niebo lepsze w informowanie.
    Zaleta PBK byla mila i sympatyczna obsluga w filii w Ursusie oraz minimalne
    kolejki. Ale centrala skutecznie ,,zrekompensowala'' te zalety podczas
    laczenia z BPH... ani klienci, ani nawet pracownicy nie wiedzieli NIC o tym
    co sie dzieje...

    pozdrawiam

    romekk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1