eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-02 19:05:40
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-10-02, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    >> oddział. Mnie akurat się udało, ale Mithos to miał problemy.
    >
    > Nie, nie, to akurat nie zależy chyba od oddziału w żaden sposób. W Multi
    > standardowa oferta bez zabezpieczeń to 50k limitów linii, kredytów i kart
    > poza aq oraz 100k w ramach aq. Tak przynajmniej zeznają i praktyka to
    > potwierdza. Wklepują dane do swojej aplikacji i na podstawie obrotów im
    > wychodzi ile mogą dać w procedurze uproszczonej.

    No. A dla odmiany jak się przeszedłem do polbanku i chciałem 5k limitu na
    KK która jest "na oświadczenie" do 8k, to żądali ode mnie nawet dowody
    wpłat za rachunki telefoniczne, za 3 ostatnie miesiące. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1