eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-02 20:48:24
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja w Poznaniu rezyduję, więc niestety. A oddział mocno
    > schowany (klient z ulicy chyba nie ma szans tam trafić,
    > o ile nie sprawdzi listy oddziałów), więc o klientów walczą,
    > kolejek nigdy nie ma itp. :)

    Czyżbyś pisał o tym na Głogowskiej?

    Korzystam z Multi i jakoś większych zgrzytów jeszcze nie miałem - jak
    powiedziałem, że nie mają z ofertą struktur dzwonić to od razu
    przestali, jak widać można ;-)

    Miałem też czarną kk AQ, ale 250 zł w kolejnym roku (na zwolnienie się
    nie łapałem) to o wiele za dużo jak dla mnie. Cieszy przede wszystkim
    to, że wypukłą debetówkę dają gratis i wszelkie bankomaty mam za darmo
    więc nie muszę patrzeć gdzie i ile wypłacam.

    --
    pozdrawiam
    RobertS