-
Data: 2009-10-02 22:23:11
Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
Od: Filip <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]szczurwa pisze:
> Postanowiłem zrobic porządek z moimi rachunkami, bo cokolwiek jest ich
> za dużo.
Ja mam obecnie poprzez Multi... 9 różnego rodzaju rachunków (aż
sprawdziłem :) )
I choć zastanawiałem się nad zmianą banku to zdecydowałem się zostać z BRE.
Rachunek podstawowy to Multikonto AQ w taryfie Intensive.
Jestem z niego zadowolony bo:
- jest de facto bezpłatny
- jest czynny 24/7 online (bez jakiś przerw na przetwarzanie, jak w
systemach mainframe'owych z lat siedemdziesiątych)
- operacje kartowe są płynnie obsługiwane, natychmiast widoczne blokady
- wypłaty ze wszystkich bankomatów w .pl za darmo. Zagraniczne wypłaty
bez prowizji, ale dość drogie ze względu na kursy stosowane przez bank i
organizacje płatnicze
- rewelacyjny interfejs internetowy
- bezpłatne przelewy
- bezpłatne PZ
- szybkie księgowanie przelewów przychodzących
- kredyty... oprocentowanie znośne, dobra dostępność, konserwatywny
scoring (dla mnie to zaleta)
- bardzo dobra obsługa telefoniczna, prawie nie ma spraw nie do
załatwienia przez telefon (w czasie pracy doradców AQ)
- sprawne wpłatomaty (nigdy nie miałem problemu)
- sprawne rozwiązywanie reklamacji - widzę tu trend ku lepszemu
- właściwy poziom zabezpieczeń. Cały odgląd możliwy po podaniu jednego
loginu i statycznego hasła, aktywne korzystanie rachunku możliwe przy
pomocy kodów SMS-owcych, bądź przy pomocy autoryzacji poprzez
multilinię. Żadnych haseł jednorazowych do logowania, haseł drugiego i
trzeciego poziomu do podstawowych operacji.
Wady tego rachunku:
- brak własnego doradcy, który znałby moje potrzeby, referowanie za
każdym razem mojej historii życiowej mnie nie bawi
- obsługa w oddziałach to porażka. Jedyną funkcją oddziału jakiej używam
to wpłaty walutowe
- oddział, z którego korzystam jest za mały(Wiertnicza, Warszawa).
Kolejki do doradców powodują, że kasjerzy zajmują się obsługą rachunków
inną niż kasową i nawet przemili ludzie pracujący na stanowisku
"informacja", których jedynym zadaniem jest zabawianie oczekujących na
bycie obsłużonym nie poprawiają sytuacji.
- paranoja polegająca na niepodawaniu numeru telefonu do
oddziału/doradcy skutecznie zniechęca do kontaktu z doradcą drogą
telefoniczną (choć to chyba zdaje powoli zmienia)
- wczesne zamykanie przyjęć zgłoszeń do sesji ELIXIR. Ostatnia sesja 13:25
- idiotyzm polegający na routowaniu przelewów do/z mBank w godzinach
sesji ELIXIR, powinno iść tak samo on-line jak w ramach Multi
Rachunki dodatkowe to głównie walutowe, są okay bo:
- prowadzenie bezpłatne nawet jak nic się na nich nie dzieje
- bezpłatne księgowanie przelewów zagranicznych przychodzących
Ich wady:
- brak kart wydawanych do rachunków walutowych rozliczanych w walucie
rachunku
- mała liczba obsługiwanych walut
- brak możliwości zakupu waluty po kursach zbliżonych do rynku
międzybankowego
Rachunek maklerski
- bez rewelacji, ale podpięty pod podstawowy, więc łatwa obsługa
- fundusze na takiej samej zasadzie jak w mbank
Rachunek firmowy
Ten rachunek według mnie decyduje o tym, że oferta Multi jest nie do
przebicia. Kombinacja Multikonta AQ + e-business class jest
bezkonkurencyjna.
- rachunek jest bezpłatny
- bezpłatne są przelewy przychodzące i wychodzące
- bezpłatne przychodzące walutowe
- ten sam, bardzo dobry interfejs internetowy, wszystkie rachunki
widoczne pod jednym loginem
- klient z DG jest traktowany normalnie. Przy odrobinie wspólnej
historii nie trzeba donosić żadnych papierów, wszystko jest załatwiane
"na telefon" podczas jednej rozmowy.
W tej samej klasie co Multi są dla mnie w tej chwili:
Nordea Spektrum - rewelacyjna obsługa osobista, ale system przechodzi w
offline w godzinach nocnych.
Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.09 00:15 szczurwa
- 03.10.09 09:08 Wojciech Bancer
- 03.10.09 11:05 wromek
- 04.10.09 14:38 szczurwa
- 04.10.09 14:47 szczurwa
- 04.10.09 14:48 szczurwa
- 04.10.09 14:55 Mithos
- 04.10.09 15:29 Stiwi
- 04.10.09 15:33 Mithos
- 04.10.09 16:27 Stiwi
- 04.10.09 17:09 Mithos
- 04.10.09 17:59 Filip
- 04.10.09 18:00 Mithos
- 04.10.09 19:10 Filip
- 04.10.09 19:28 Mithos
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości