eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-03 09:08:53
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-02, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > - brak możliwości zakupu waluty po kursach zbliżonych do rynku
    > międzybankowego

    Jest możliwość ZTCW, ale to się u nich zaczyna od 10 tys. jednostek
    danej waluty, a nie tak jak w Aliorze od 100 jednostek.

    [...]

    > - klient z DG jest traktowany normalnie. Przy odrobinie wspólnej
    > historii nie trzeba donosić żadnych papierów, wszystko jest załatwiane
    > "na telefon" podczas jednej rozmowy.

    O, to to. Dokładnie. Klient z DG jest traktowany normalnie.

    > Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
    > sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.

    Ale mają Autodealing. Ja u nich trzymam konto do robienia operacji
    walutowych, a resztę załatwiam poprzez Multi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl