eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Date: Mon, 5 Oct 2009 07:02:43 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 03 Oct 2009 00:23:11 +0200, Filip napisał(a):

    > I choć zastanawiałem się nad zmianą banku to zdecydowałem się zostać z
    > BRE. Rachunek podstawowy to Multikonto AQ w taryfie Intensive. Jestem z
    > niego zadowolony bo:
    (...)
    > - rewelacyjny interfejs internetowy

    Może i tak, ale zaczyna już nieco odstawać od obecnych trendów i taki
    rewelacyjny to on już nie jest IMO. Ja się nie mogłem doprosić i chyba
    dalej tego niema - loguje się do www i mam link "przelew krajowy" - klik
    wypełniam kilk wysyłam. Pamiętam, że w Multi nieźle się trzeba było
    naklikać, o ile dobrze pamiętam: rachunek>przelewy>przelew jednorazowy -
    jak dla mnie to jest porażka na całej linii. W Aliorze albo Nordea mogę
    to sobie wyciągnąć na stronę główną i wystarczy jeden klik. Poza tym nie
    ma tam rozgraniczenia na przelewy jednorazowe i zaufane - to jest jakiś
    archaizm, który ciągnie się w BRE multi/mbank.

    (...)
    > - sprawne wpłatomaty (nigdy nie miałem problemu)

    No to dla równowagi z ostatniego tygodnia. Akurat tak się złożyło, że
    musiałem kilka razy wpłacić pieniądze na mbank - nowy wpłatomat multi
    jest hybrydowy i obsługuje również mbank.
    1) wpłatomat nieczynny,
    2) Pan wpłacał 6100 i dostał error i się już nie załapałem,
    3) dzisiaj rano - niby wpłatomat czynny lecą reklamy etc ale karty ni jak
    się nie da włożyć, nawet pchając na przysłowiowego chama. Cóż IMO nowe
    wpłatomaty multi to powtórka z rozrywki mbanku i nic ponad to.
    Reasumując wpłacałem kasę na mbank przez Aliora.

    > W tej samej klasie co Multi są dla mnie w tej chwili: Nordea Spektrum -
    > rewelacyjna obsługa osobista, ale system przechodzi w offline w
    > godzinach nocnych.

    Potwierdzam

    > Alior - wszystko pięknie, ale dyskwalifikacja za nieksięgowanie III
    > sesji ELIXIR oraz jakieś chore opłaty za rachunek firmowy.

    Potwierdzam. Porażka na całej linii przeniesiona z BPH chyba. W skrajnym
    przypadku można sobie zrobić takie kuku: przelew przychodzi do A 3 sesją
    w środę a czwartek i piątek mamy święto, więc pieniądze zobaczymy w
    poniedziałek około 8.00 :/

    Xenocide