  • Data: 2009-10-29 11:00:16
    Temat: Re: Czy podgląd salda bez wypłaty gotówki jest transakcją?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:hcbs3h$vvq$1@news.task.gda.pl...

    > Te bankomaty mają na samej górze opcję "wypłać i sprawdź saldo". Łatwo to
    > nacisnąć odruchowo zamiast samego "wypłać", które jest na dole. Saldo jest
    > wtedy wydrukowane na świstku z potwierdzeniem wypłaty.

    Wiem że tak jest. Tak samo jak wiem że na koniec wypłaty samej gotówki
    bankomat i tak się pyta czy wydrukować potwierdzenie.
    Wiem że nie naciskam tych "złych" przycisków. Tymbardziej że po któryms
    razie gdy zauważyłem że pobierana jest czasem opłata wyjątkowo dokładnie
    analizuję to co mi wyświetla bankomat i co naciskam.

    Marek