eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy to jest normalne?Re: Czy to jest normalne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.us.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!n
    ewsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!new
    s.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 21 Nov 2021 23:38:14 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.3.2
    Subject: Re: Czy to jest normalne?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <619a9554$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <619ab836$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <619aba35$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <619ac773$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    In-Reply-To: <619ac773$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <619aca56$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.95.189
    X-Trace: 1637534294 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 89.64.95.189:17871
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2019
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659907
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.11.2021 o 23:25, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 21.11.2021 o 22:29, Michał Jankowski pisze:
    >
    >>>> że jak się poda w internecie zły numer cvv, to transakcja przechodzi
    >>>> całą procedurę weryfikacji (kod w aplikacji etc), wyświetla
    >>>> potwierdzenie sukcesu i dopiero w następnym kroku transakcja okazuje
    >>>> się nieudana?
    >>> Procedura weryfikacji polega na sprawdzeniu, czy podałeś odpowiedni
    >>> dane. Dopiero po jej pozytywnym wyniku jest odpytywany bank i tu się
    >>> okazuje, że nie przejdzie. Powodem może być niezgodność danych albo
    >>> brak środków.
    >> Nic nie zrozumiałeś.
    >
    > Z tego, co sam napisałem, czy z tego, co Ty napisałeś, czy w ogóle w
    > całokształcie?
    >

    Jeżeli uważasz, że BANK się dowiaduje o transakcji dopiero po
    zatwierdzeniu w APLIKACJI TEGO BANKU to znaczy, że nie rozumiesz.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1