  • Data: 2013-02-07 20:33:00
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-07 19:28, osa pisze:
    > Próbuję na czacie sync'a uzysakć odpowiedź na pytanie:
    >
    > czy próba wykonania zaplanowanego przelewu wychodzącego następuje po,
    > czy przed zaksięgowaniem środków powracających z lokaty zapadającej w
    > danym dniu?
    >
    > i już pięciu (na pięciu!) "bankierów" nie rozumie pytania i zadaje
    > głupie pytania dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi chodzi czy
    > tam pracują... no właśnie kto?

    A, bo widzisz - to trza znać czeluście systemów.
    W takim mBanku jest przyzwoicie. Tzn jak system się budzi, to zamyka
    lokaty, realizuje przelewy wewnętrzne na ten dzień, a potem bierze się
    za wychodzące.
    W EB uprzedzają Cię z góry, że masz do czynienia z "pseudosystemem" i
    proszą o zapewnienie środków na koncie w przeddzień zaplanowanej
    operacji (czyli np. nie naliczą Ci się już za ten dzień odsetki na innym
    dobrym depozycie).
    W mille zapadające lokaty też się pojawiały jakoby dość wcześnie rano,
    ale nie jestem pewien, jak wpływały na prz. wych. na dany dzień.
    A jak jest w Syncu - to (nie tylko ja) nie wiem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda