  • Data: 2013-02-07 21:08:43
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: witek <w...@i...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    osa wrote:
    > Próbuję na czacie sync'a uzysakć odpowiedź na pytanie:
    >
    > czy próba wykonania zaplanowanego przelewu wychodzącego następuje po,
    > czy przed zaksięgowaniem środków powracających z lokaty zapadającej w
    > danym dniu?
    >
    > i już pięciu (na pięciu!) "bankierów" nie rozumie pytania i zadaje
    > głupie pytania dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi chodzi czy
    > tam pracują... no właśnie kto?

    Oni nie mogą ci udzielić odpowiedzi na takie pytanie.
    Dlatego ze zgodnie z regulaminem przelew wychodzący bank ma obowiązek
    wypuścić w określonym czasie, natomiast niekoniecznie okresloną sesją.
    Czasami zdarza sie, ze taki przelew jest zatrzymywany w celu weryfikacji.

    tak samo powrót środków ma sie odbyc danego dnia ale nie jest okreslone
    o ktorej godzinie.

    Wiec raz moze byc tak a raz inaczej.

    Udzielajac ci konkretnej odpowiedzi bank narazilby sie na ryzyko gdyby
    poszlo inaczej, ale ciągle zgodnie z regulaminem.