  • Data: 2013-02-08 08:29:13
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 20:05:24 +0100, osa napisał(a):

    > Spróbowałem metody:
    > - proste zdania (max 4 wyrazy)
    > - po każdym zdaniu pytanie czy panienka rozumie
    >
    > uzyskałem odpowiedź, że środki na jutrzejszy przelew mam zapewnić dziś
    > więc przelew się nie wykona.
    >
    > Tylko czemu mnie ta odpowiedź nie przekonuje? Nie mam już chyba siły na
    > kolejnego "bankiera", zobaczę rano i najwyżej pchnę ręcznie jeszcze raz.

    Ale się Tobie nudziło ;) Przecież sprawdzenie tego zajęłoby Ci góra 3
    minuty. Zalogować się rano na konto i sprawdzić czy przelew wyszedł czy
    nie wyszedł. Proste. Według mnie przelew wyjdzie, ponieważ środki z
    lokaty będą traktowane jaki przelewy wewnętrzne i dopiero po nich pójdą
    zewnętrzne. Coś kiedyś była dyskusja to tacie Aliorze i o ile dobrze
    pamiętam tak to właśnie działało. Stąd można wysnuć wniosek, że u Synka
    podobnie jest.

    --
    xbartx