  • Data: 2013-02-07 21:50:41
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-07 21:08, witek pisze:
    > Oni nie mogą ci udzielić odpowiedzi na takie pytanie.
    > Dlatego ze zgodnie z regulaminem przelew wychodzący bank ma obowiązek
    > wypuścić w określonym czasie, natomiast niekoniecznie okresloną sesją.
    > Czasami zdarza sie, ze taki przelew jest zatrzymywany w celu weryfikacji.

    Ok, ale zatrzymanie następuje po przyjęciu do realizacji, a ja próbuję
    ustalić czy w ogóle zostanie przyjęty, czy też odrzucony z braku środków.

    > tak samo powrót środków ma sie odbyc danego dnia ale nie jest okreslone
    > o ktorej godzinie.
    >
    > Wiec raz moze byc tak a raz inaczej.

    Niby tak ;)

    > Udzielajac ci konkretnej odpowiedzi bank narazilby sie na ryzyko gdyby
    > poszlo inaczej, ale ciągle zgodnie z regulaminem.

    Widzisz, ale problem był nie w tym, że niechcą mi udzielić informacji,
    tylko że oni nie rozumieją tak zadanego pytania. Pytali m.in. o to co ja
    rozumiem jako przelew zaplanowany, o której zamierzam zlecić przelew
    (dawno zlecony) itd.