eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
  • Data: 2005-07-11 15:46:33
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    2005-07-11 17:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Samotnik, gdy pisał(a):

    >
    > Jaką reklamację... Mnie w sprawie Multi nie zagniesz - ja mam doświadczenie
    > z reklamacjami w Multibanku. Oni je... gubią. Dzwonisz po tygodniu i pytasz,
    > jak tam Twoja reklamacja, a panienka na multilinii "jaka reklamacja?
    > Ja u pana nie widzę żadnej reklamacji"... :D Jakie to proste - po prostu
    > system gubi reklamację ICoNamPanTerazZrobi. Jedyne wyjście to nagrywać
    > rozmowy.

    Wystarczy przy składaniu reklamacji poprosić o nazwisko owej panienki i
    numer stosownej reklamacji. A w razie zagubienia złożyć reklamację na
    brak odpowiedzi na pierwszą,. Tylko nie po tygodniu, tylko po czterech.
    Ale to wiesz, jako wszechstronnie doświadczony ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** and someone will make a better idiot ****
    **** ****
    **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1