eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Mon, 11 Jul 2005 17:46:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <dau4il$6mm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <datmdu$sng$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <datr3g$pe3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dau2u4$med$1@news.onet.pl>
    <dau3bl$gnc$2@nemesis.news.tpi.pl> <dau3ad$opm$1@inews.gazeta.pl>
    <dau3tn$kmq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1121097110 6870 83.17.71.150 (11 Jul 2005 15:51:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2005 15:51:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dau3tn$kmq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0527-2, 2005-07-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356791
    [ ukryj nagłówki ]

    2005-07-11 17:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Samotnik, gdy pisał(a):

    >
    > Jaką reklamację... Mnie w sprawie Multi nie zagniesz - ja mam doświadczenie
    > z reklamacjami w Multibanku. Oni je... gubią. Dzwonisz po tygodniu i pytasz,
    > jak tam Twoja reklamacja, a panienka na multilinii "jaka reklamacja?
    > Ja u pana nie widzę żadnej reklamacji"... :D Jakie to proste - po prostu
    > system gubi reklamację ICoNamPanTerazZrobi. Jedyne wyjście to nagrywać
    > rozmowy.

    Wystarczy przy składaniu reklamacji poprosić o nazwisko owej panienki i
    numer stosownej reklamacji. A w razie zagubienia złożyć reklamację na
    brak odpowiedzi na pierwszą,. Tylko nie po tygodniu, tylko po czterech.
    Ale to wiesz, jako wszechstronnie doświadczony ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** and someone will make a better idiot ****
    **** ****
    **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1