eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Tue, 12 Jul 2005 01:29:24 +0200
    Organization: None at All
    Lines: 44
    Message-ID: <1...@k...eu.org>
    References: <datmdu$sng$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <datr3g$pe3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dau2u4$med$1@news.onet.pl>
    <dau3bl$gnc$2@nemesis.news.tpi.pl> <dau3va$rld$1@inews.gazeta.pl>
    <dau510$noq$1@nemesis.news.tpi.pl> <dau5fs$4q9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa27.wielopole.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121124889 11171 213.77.150.27 (11 Jul 2005 23:34:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2005 23:34:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356864
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 11 Jul 2005 18:05:32 +0200, na pl.biznes.banki, Glenn w wiadomości
    <news:dau5fs$4q9$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Nikt Ci nie każe się przecież z nimi sądzić. Ja się dziwię, że nie
    > załatwiłeś tego tak czy inaczej (albo rezygnując z usług albo wysyłając im
    > po prostu "zbiorową" reklamację).

    A jak Ty widzisz możliwość załatwienia takiej sprawy, jak niewypłacenie
    przez bank środków będących własnością klienta? Przecież Szalony
    Kapelusznik już wykazał, że bank w ten sposób najnormalniej w świecie
    złamał umowę!
    Wyobraź sobie sytuację, że masz wykupione wczasy za granicą, włącznie z
    przelotem samolotem. Dzień przed wylotem pojawiasz się w banku by
    zgodnie z wcześniejszym ustaleniem podjąć środki na podróż, a bank Ci
    mówi: Nie mamy dla Pani pieniędzy, i co nam Pani zrobi?
    Czy uważasz, że likwidacja konta w banku byłaby wystarczającą
    rekompensatą za uniemożliwienie skorzystania z wykupionego wyjazdu i za
    zepsuty urlop?
    Bo wg mnie, w takiej sytuacji jedynym adekwatnym rozwiązaniem byłoby
    *WYSOKIE ODSZKODOWANIE* ze strony banku, a nie żadne tam składanie
    reklamacji, w dodatku rozpatrywanej przez ludzi, którzy sami tę sprawę
    zawalili.

    >> Ja tylko po prostu wszem i wobec o tym dziadostwie mówię, bo uważam,
    >> że należy głośno ganić kiepskie firmy i usługi, a dobre głośno
    >> chwalić!
    >> Tylko tyle.
    >
    >
    > A gań sobie. Tylko co to Ci da? Szkoda zdrowia na bzdury. Nie lepiej
    > załatwić sprawę raz?

    Wcale nie bzdury! I bardzo dobrze, że Samotnik napisał tu o tym
    wydarzeniu, bo np. dla mnie to była bardzo cenna informacja, która
    uchroniła mnie przed pewnym błędnym posunięciem.
    Ja rozumiem, że bank ma ograniczone zapasy gotówki, ale z drugiej strony
    politowanie budzi bank, w którym z wyprzedzeniem należy awizować zamiar
    podjęcia kwot nawet kilkadziesiąt razy mniejszych od tych, jakimi bez
    problemu dysponują właściciele kantorów wymiany walut.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1