  • Data: 2002-10-09 08:21:48
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Malicki wrote:

    > Witam,
    > po pierwsze ujwagi nt. drakonskich stawek sa jak najbardziej sluszne ale ...
    > zgodne z regulaminem. Zawsze czytaj regulamin. Jesli potem zaplacisz
    > drakonskie stawki pretensje mozesz miec tylko do siebie. Bank jest po to aby
    > zarabiac. To nie jest pani Zosia ktora sie nad toba zlituje i ci odpusci. I
    > bardzo dobrze bo ja mam pewnosc ze w druga strone dziala to tak samo.

    A przynajmniej wszycy chcielibyśmy żeby tak był tzn: ze jeżeli bank o
    czyms pisze/zapewnia to jest to coś wiecj niz tylko pisanie/zapewnianie ;-)
    Hitorii licznych opisywanych pozegnań z tym bankiem przypominac chyba
    nie trzeba :-)

    > po drugie KK Citi jest bardzo dobrym produktem bo:
    > 1. jest prawdziwa KK

    ;-) tiaa jedyna prawdziwa na rynku :-)
    (sorry nie mogłem sie powstrzymac ostatnio mi pan w salonie pokazywał
    autko tłumacząc że to "Proszę pana TO jest prawdziwe auto :-D " .. )
    Jeżeli możesz rozwiń temat "Prawdziwiej Karty Kredytowej".
    Domyślam się że chodzi Ci o warunki ubezpiecznia i wysokość
    odpowiedzielność banku przy fraudach.
    Chociaz z drugiej stron zabrzmiało jakbyś usłyszał to od konsultatnta
    z Citi i przyjął jako aksjomat.

    Kiedyś widziałem mine klienta banku jak zirytowany tłumaczeniem
    CitiMan'a o jedynej prawdziwej karcie kredytowej wyjął z portfela VC
    Lukasa i pokazał facetowi z pytanie "A przepraszam co to q.. jest ??"

    > 2. ubezpieczenie transakcji wynosi 72godz wstecz od zastrzezenia
    > 3. miesieczne ubezpieczenie od kradziezy towarow zaplaconych karta
    > 4. ubezpieczenie na zycie np. w transportach lotniczych do kwoty 100.000,-
    > USD albo 200.000,- USD (nie pamietam dokladnie)
    > 5. splata do 51 dni bez odsetek (czyli mozna przyjac srednia kredyt na 25
    > dni za free)

    all true ..

    > 6. informacja o kazdej transakcji przez SMS na ERA GSM

    niestety only Era zmieniac po 4 latach operatora bo tam mam
    potwierdzenie to troche mi sie nic chce ;-)

    > 7. znakomite Call Center (obsluga, czas oczekiwania itp.)

    kolega jakies uzywki stosował przepraszam bardzo ?? ;-)
    Znakomita obsłga ? Moze jeszcze kompetentna i doskonale
    zawsze poinformowana ??
    Bo jak za każdym razem jak dzwonie to wywołuje co najmniej
    lekka konstrenacje w tym przybytku ..
    Może dlatego, że lubie wnikać ;-)

    > 8. Citi OnLine czyli dostep do banku przez Net

    to chyba normalne już teraz i raczej stanadart niz nowum.

    > 9. szybkie i powazne zalatwianie reklamacji

    hymm na pewno warunki ubezpieczenia karty powoduja ze
    nieco spokojniej sie spi ..niz przy innych KK.
    No uznawanie reklamacji transkacji bez udziału karty
    jest dosyć wygodne.

    > 10. moze jest wiecej nie pamietam.

    :-)

    > Ja jestem b. zadowolony z tego produktu i kazdemu polecam.

    Gratuluje !! Niestety karta to jedyny produkt jaki jest tam zjadliwy ..
    IMVHO.
    Czasowo również uzywam, ale na konto nie polecam sie dac nikomu namowic ..

    > Jeden warunek: zawsze splacaj zadluzenie co do grosza i w terminie.

    To akurat dotyczy wszystkich KK.
    Pozdr

    Ra-Ash